לבירורים והזמנות: 052-5706995
307 דילים לארועים בכף ידך

1
קבל דילים לתאריכים פנויים בהנחות ענק-למזמינים באתר
2
מצא תאריך רלוונטי עבורך
3
הזמן באתר - שלם אצל הספק >> ללא דמי הזמנה, ללא דמי ביטול וללא התחייבות


שבילי קמה-טיולי אתגר ויה פארטה טיפוס צוקים וסדנאות גיבוש לעובדים ולמנהלים

מה כולל הדיל

 

חברת שבילי קמה מתמחה בהדרכת טיולי אתגר וידיעת הארץ. מגוון הפעילויות והאתרים הוא רחב וכולל בין היתר סנפלינג, טיפוס צוקים, ויה פרטה, טיולי מערות וכדומה.

אורך כל פעילות משתנה בהתאם לסוגה ויכול לנוע בין כשעתיים ועד ליום שלם.

כמו כן ישנם אתרים שונים ברחבי הארץ בהם ניתן לבצע את הפעילות מדרום ועד צפון.

את אופי הפעילות ניתן להתאים לקהל חסר ניסיון לחלוטין וכן לאנשים שיש להם כבר ידע וניסיון.

כל הפעילויות נעשות עם עם ציוד תקני, מדריכים מוסמכים ותחת ביטוח מתאים.

לכל קבוצה עד  15 אנשים - מדריך אחד

1. ויה פראטה

השם בא מאיטלקית ופירושו דרך הברזל. דרכים מסוג זה שומשו על  ידי האיטלקים במחלמת העולם השנייה על מנת לחצות רכסי הרים בבטחה.למעשה מסלול הויה פרטה הוא הליכה לאורך מצוק בצורה מוגנת ומאובטחת תוך שימוש בציוד יעודי. הפעילות מתקיימת במצוקי רכס רמים ליד קיבוץ מנרה, כאשר במהלכה נשקף נוף מדהים של עמק החולה, הגולן והחרמון.הפעילות מתאימה גם לחסרי ניסיון ואורכת בין שעה לשעתיים.ניתן להעריך את משך הפעילות במקום בהוספת טיפוס צוקים או סנפלינג.

 

2. טיפוס צוקים

טיפוס צוקים הוא ספורט שצובר תאוצה רבה במהלך השנים האחרונות, זו פעילות מהנה ביותר ודרגות הקושי בה מגוונות ביותר. 

זו פעילות שמתאימה למי שרוצה קצת לצאת מאזור הנוחות שלו ומעוניין לאתגר את עצמו מבחינה פיזית ומנטלית כאחד. יחד עם זאת נהנים מיציאה לטבע והתאווררות משגרת היום יום.בארץ מגוון אתרים לטיפוס צוקים מהצפון ועד הדרום.כמו כן בחלק מהאתרים ניתן לשלב את טיפוס הצוקים יחד עם סנפלינג, או פעילויות אחרות.


 

חברת שבילי קמה מתמחה בסנפלינג ,טיולי אתגרוטיפוס צוקים. אנחנו מארגנים: טיולי סנפלינג, סדנאות גיבוש לעובדים ולמנהלים, יום הולדת אתגרי, פארק חבלים בכל הארץ.כל הטיולים שאנחנו מארגנים הם טיולי אתגר ייחודיים לחברה.הפעילות מתאימה למי שרוצה קצת לצאת מאזור הנוחות שלו ומעוניין לאתגר את עצמו מבחינה פיזית ומנטלית כאחד, יחד עם זאת, נהנים מיציאה לטבע והתאווררות משגרת היום יום.